5 סיבות קריטיות למה כל עסק צריך אתר

בניית אתר אינטרנט

לאחרונה, יזמים ובעלי עסקים רבים הבינו את הצורך של בניית אתר אינטרנט לטובת עסקיהם, הם לא מתלבטים ועושים את זה. עם זאת, ישנם עדיין הרבה בעלי עסקים קטנים שאינם מאמינים שהם צריכים אתר אינטרנט מקצועי או אפילו אתר בכלל. הם טובעים כל כך עמוק בתוך העסק, מחדשים, מתקנים, מבצעים עוד רכש ושוכחים מהשיווק (שזה החלק החשוב ביותר כי בלעדיו העסק לא יתקיים), אז הם מפרסמים בעיתונים, ובמסכי חוצות וממשיכים לחכות שהלקוחות יגעו מאיפה שהוא, אלא שקצת הבינו את השיווק באינטרנט חושבים שהלקוחות מגיעים אך ורק מהמדיה החברתית – פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם וכו’. טעות נוראית.

אם אתה בעל עסק קטן או עסק מתחיל, כמו רבים, אתה עלול לחשוב שאין תועלת באתר אינטרנט ואתה יכול לעשות הכל על מדיה חברתית. אולי אתה חושב שאתה לא יכול להרשות לעצמך אתר מקצועי. או שאתה בדור שלא גדל עם מחשבים, אתה בעצמך לא משתמש במחשב וחושב שכך גם הלקוחות שלך. אם אתה חושב להמשיך להסתמך על פה לאוזן אתה עלול למצוא את עצמך בצרות צרורות ועם עסק שלא מניב פירות. להלן כמה סיבות טובות מאוד בשבילך בעל עסק יקר למה דווקא אתה צריך אתר אינטרנט:

#1 עסק שנמצא באינטרנט נראה יותר אמין בעיני הלקוחות

העסק שלך יהיה הרבה יותר אמין כאשר לקוח יחפש מידע אודותיך ויראה שהעסק נמצא ברשת האינטרנט ויש בתוכו מידע אודות החברה, תמונות ואנשים ממליצים. אם אין לך אתר אינטרנט, לקוחות פוטנציאליים יחפשו אותך באינטרנט וכנראה יגיעו למתחרים שלך כיוון והם מקודמים בגוגל באותן מילות מפתח המתאימות לעסק שלך. ברגע שימצאו אותך רמת האמינות שלהם תגדל פי שניים.

#2 בניית אתר אינטרנט גורם שלקוחות חדשים ימצאו אותך

אתר אינטרנט הוא בדיוק כמו חלון ראווה לעסק ולשרותים שאתה נותן, אם האתר ברמה גבוהה ואיכותי הלקוחות החדשים יבינו שמדובר בעסק רציני ושהמוצרים שלו הם איכותיים. גולש חדש באתר יכנס, יבחן את האתר, יראה את המוצרים, אם בנית/בנו לך אתר מקצועי עם גרפיקה נכונה ומקצועית והכל ברמה גבוהה אין סיבה שהלקוח לא ירים טלפון או יגיע לחנות כיוון וההתרשמות הראשונית הייתה כבר באינטרנט. דבר נוסף הוא במידה והתוכן מוצג כראוי האתר ויש תוכן איכותי שמדבר על המוצרים האתר יקודם בגוגל ולקוחות חדשים ימצאו אותך בקלות.

בניית אתר אינטרנט

#3 שמירה על קשר עם הלקוחות והפצת מידע

בניית אתר אינטרנט או חנות וירטואלית הוא דרך מעולה להפצת מידע כמו מוצרים חדשים, שירותים נוספים שהתחלת לספק, מבצעים וכו. דבר נוסף הוא שמירה על קשר עם הלקוחות בין אם זה קבלת פידבקים על המוצרים, שאלות ותשובות על מגוון השירותים בעזרת בלוג או פורום שנמצאים באתר אינטרנט שלך.

#4 אתר אינטרנט פתוח 24/7 לקהל הלקוחות

בניית אתר אינטרנט

עסק פרונטלי פתוח 12-16 שעות ביום, פחות נגיש לקהל הלקוחות וסגור בשעות הלילה (רוב העסקים הקיימים). במידה ואתה מוכר מוצרים בחנות וירטואלית באינטרנט, אתה יכול להמשיך לספק ללקוחות שלך את המידע הנחוץ על המוצרים והשירותים שאתה מוכר גם כשהעסק הפרונטלי שלך סגור. הדבר הגדול ביותר הוא שאתה יכול להמשיך למכור את המוצרים שלך גם כשאתה ישן! יש עוד המון יתרונות בחנות וירטואלית/אתר אי-קומרס אבל על זה נדבר במאמר אחר.

#5 חיסכון בזמן שלך

זמן שווה כסף, וחיסכון בו יכול לגרום לך להרוויח יותר ולהגדיל את ההכנסות שלך. אתר טוב מכיל מידע ששווה המון זמן וכסף, במידע ואתה מספק שירותים או מוכר מוצרים ושמת באתר שלך את כל המידע עליהם, הטלפון והפניות שתקבל מלקוחות שטיילו באתר שלך יהיו הרבה יותר איכותיים מכיוון והם כבר יודעים מה אתה מוכר ובאיזה איכות המוצר! כל טלפון או פנייה מלקוח ששואל וחוקר אותך זה המון זמן יקר שנשפך ובמקום לעשות דברים שיקדמו את העסק את מוצא את עצמך כל היום סביב לקוחות ששואלים שאלות ולא מבצעים רכישות.

רוצה לקבל הצעת מחיר לבניית אתר מקצועי? צור איתנו קשר!

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות כדי שעוד גולשים יוכלו להנות :)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב whatsapp

רוצה יותר תנועה לעסק?

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן