אופטימיזציה off-site | כל מה שרציתם לדעת

אופטימיזציה Off-site

קידום אורגני מתחיל בביצוע מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה ON-SITE (אופטימיזציה בתוך האתר עצמו), תוכן איכותי וממשיך לאופטימיזציה Off-site – קידום האתר ע”י פעולות שנעשות מחוץ לאתר.
בשביל להגיע למיקומים טובים ולקבל תנועה איכותית צריך לבצע את כל הפעולות, נכון הן לא הכי פשוטות וחלקן לוקחות המון זמן אך התוצאות משתלמות.

בניית קישורים

אחד הפרמטרים המשמעותיים בקידום אתרים זה הוצאת קישורים מאתרים אחרים. קישורים איכותיים ורלוונטים יעזרו בוודאות בקידום האורגני בדגש על רלוונטיות ואיכות.

כשאתר אחר מפנה אל האתר שלך קישור הוא כביכול “ממליץ עליו” , הרובוט של גוגל מבין שיש כאן אתר שאתרים אחרים ממליצים עליו ומקדם אותו במנוע החיפוש. יש מספר פרמטרים שצריך לשים לב כאשר אתר מתחרה/לא מתחרה מוציא לך קישור, כמו אם האתר סמכותי ויש לו Ranking (דירוג) גבוה. אתר שמדורג נמוך כך גם הקישור שיצא ממנו יהיה – חלש ונמוך.

בניית קישורים

אתרים ופלטפורמות נוספות שאפשר להוציא מהם קישורים בלי סוף אך לא עוזרים בקידום של האתר כיוון ומוגדרים “No follow” דוגמא לכך הוא פייסבוק. הקישורים שיוצאים לא עוזרים בקידום אורגני בזכות הקישור, מה שכן עוזר זה אם מגיעה תנועה חזקה דרך הפוסט שפפרסמת ואנשים נכנסים לאתר. שזה כן עוזר בהקיפין באופטימיזציה off-site של האתר.

פרופילי מדיה חברתית

ודא שיש לך את כל הפלטפורמות במדיה החברתית. פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, גוגל מיי ביזנס וכל דבר שיכול להוסיף תנועה לאתר שלך אומנם הקישורים שיוצאים מהם לא עוזרים בדירוג אך אם הקהל יעד שלך נמצא שם זה בוודאי רלוונטי בשביל העסק שלך. לדוגמא אם יש לך עסק של בגדי ים, סביר להניח שרוב התנועה שלך תגיע מהאינסטגרם, לכן חשוב מאוד להיות גם שם.

פרופילי מדיה

קידום ממומן הוא עוד חלק בOff-site ועליו נרחיב במאמר הבא.

כתיבת מאמר אורח

דרך מעולה בשביל אופטימיזציה off-site היא כתיבת מאמר אורח באתרים של אנשים אחרים בנישה שלך. לא תמיד קל להשיג הזדמנויות אלה, אבל אם אתה יכול, כדאי לנצל את ההזדמנות וגם לקבל מאותו אתר קישור לאתר שלך.

שיווק ביוטיוב

 

חלק מאופטימיזציה off-site בקידום האתרים היא השיווק בוידאו. הטכנולוגיה מתקדמת והדור הבא הולך ונהיה עצלן, הדור המודרני רוצים לקבל הכל בוידאו, הם לא רוצים לשבת ולקרוא מאמרים, הם רוצים לצפות בווידאו מרתק או להקשיב לסיפורים עם האוזניות שלהם.

שיווק ביוטיוב

דרך מעולה היא לעלות וידאו ליוטיוב עם ביטוי זנב ארוך, להוציא קישור לאתר או למאמר שנרצה לקדם, אם זה ביטוי שאין לו הרבה חיפושים כנראה שתופיע ראשון במידה ומישהו יחפש את הביטוי שקידמת. דרך נוספת היא לקחת את אותו סרטון ולהטמיע אותו באתר. דרך מעולה לביצוע אופטימיזציה off-site לאתר שלך.

שיווק דרך תמונות

האינסטינקט האנושי של העין הוא לחפש תמונות. תחשבו על זה. אתם קוראים עיתון, ספר, קוראים כתבה ומחכים בקוצר רוח להגיע לתמונה שתמחיש את מה שקראתם. הפסיכולוגיה שולטת בנו וצריך לנצל את זה. תפרסמו המון תמונות עם הלוגו וכתובת האתר שלכם, אוטומטית גולש שימצא את התמונה שלכם ידע מאיפה היא הגיע ויזכור את כתובת האתר שלכם.

מיתוג

בימים אלו מיתוג הוא הכלי החשוב ביותר לשיווק, ואם עושים את זה נכון אז התנועה מגיעה בכמויות. תחשוב היטב איך יראה הלוגו שלך ומה הוא מבטא, מה אני בתור גולש מבין שאני רואה את התמונה שלו, בתור לקוח שעובר ברחוב ורואה את הפרסום שלך, שם העסק צריך להיות מאוד ממוקד ונתפס בלשון, אחד כזה שזוכרים כל החיים (שטראוס, תנובה, בזק.. סתם אלה כבר מעצמות J ) כתובת אתר, דוא”ל, מספר הטלפון על הכרטיס ביקור שלך, כלי הרכב שלך, המחשב שלך, תדפיס כרטיסי ביקור ותפרסם בשלטי חוצות.

שירות לקוחות

שירות לקוחות טוב הוא בסוף מכריע אם העסק שלך יצליח או יכשל, כדי להבין מהו שירות לקוחות טוב כדאי לך לצאת לטייל בארה”ב ולהבין מהו שירות לקוחות בכל מחיר.

שירות לקוחות

כשמגיע לך לקוח, תיתן לו את הנשמה, תזמין אותו באדיבות, כשהוא מגיע תפנה את כל הזמן שבעולם בשבילו, תמיד תהיה זמין בשבילו (כמובן במסגרת החוזה שסגרתם), ובחיים אל תגיד לו אין לי או אי אפשר. תמיד תרצה אותו ותיתן לו תוצאות טובות. כי ברגע שתקנה את האמון שלו הוא לא יעזוב אותך בחיים ורק יביא לך לקוחות חדשים.

אופטימיזציה Off-site היא חלק קריטי וההמשך של אופטימיזציה On-site בקידום העסק שלך. נדרש לבצע אותה בצורה הכי איכותית שאפשר כדי שגם התנועה תהיה כך.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו ברשתות החברתיות כדי שעוד גולשים יוכלו להנות :)

רוצה יותר תנועה לעסק?

אולי יעניין אותך

דילוג לתוכן